måndag 13 oktober 2008

Virrigt värre



Vi skulle ju till stan idag med våra söta, men jag hade totalt glömt bort att jag måste följa med på en viktig sak.. Så det var bara att avboka. Lessen att jag är så virrig!! Som sagt, tur att jag kommer ihåg o ta på mej ett par byxor innan jag går ut!! Så illa är det vissa dagar..
Eftersom det vart en halvledig morgon, passar jag på o tvättar ett par maskiner med Emmie snällt hängandes i selen och sen kanske åka till Ikea en sväng innan vi ska fixa vårat.. Eftersom söta Carro har avslöjat att bebis kommer denna veckan, jag veeeeet men säger inte vilken dag för det är fortf hemligt=)
Hur som, så jaa vi ska kolla om vi hittar nå sött o lägga i presentpåsen som är till nykomlingen.
Tänk att man kan längta så fruktansvärt efter nån annans bebis. *ler*
Och så måste jag köpa lite smågrejer till Giz.
Såsåsåååå nu ska jag hämta tvätten o göra oss klara!
Förresten så ska vi hämta nya bilstolen today oxå=) OM den har kommit vilket dom lovade?!
Jag uppdaterar! Pussar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dina fina ord gumman!
Ja just nu är jag mest nervös för själva ingreppet. Är så spruträdd och jag tyckte att epuduralen gjorde så fruktansvärt ont senast:(

Hoppas ni också får en jätte mysig dag!

Saknar er så mycket! Tack för att du finns hjärtat!

Älskar er pussspusss