tisdag 14 oktober 2008

Joona&Carro <3


Nu har carro avslöjat dagen D på sin blogg, så nu kan jag med skriva vad jag tänker o känner=)
Här hemma räknar jag timmarna till Joona & carro får sin bebis imorgon, kl10 är det planerad snitt. Ringde o pratade med Joona och han var lugn nu. (annat var det igår.)
Carro har jag messat med hela dagen.. Hon e nervös lilla sötnosen (så spruträdd) men mest förväntansfull=) Herreguud, imon vid lunch har dom sin lilla underbara bebis hos dom.
Hon eller han? Ljus tror jag absolut=) Huuur ser h*n ut? Guuud så nyfiken man kan va=)
Men en sak är säker ; h*n kommer va helt perfekt !
Lycka till imorgon nu mina söta. Allt kommer att gå finfint! Tänker på er. Ses snart.
Och vi älskar er så väääldigt mycket <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad spännande. Jag kommer så väl i håg dagen innan jag skulle bli snittad.. Fick reda på det eftermiddagen innan..Blev lite halvakut:-). Det värsta tyckte jag var KAD, annars inga probs.. Lite lustgas för o lugna nerverna när de började skära:-). Sen sa det bara slurp o lilla O låg på mitt bröst..Mysigt!

Önskar även jag lycka till i morgon till din vän!