fredag 24 oktober 2008

Shitface

Haft en bra dag idag trots en halvjobbig natt.
Träffade stjärnorna på stan för lite span i affärer/shoppa och lunch/fika.
Evas trevliga man o söta son gjorde oss sällskap oxå o det var himla trevligt..
Väldigt goa hela den där lilla familjen <3
Det var iaf jätte mysigt o träffa sejjorna o prinzen.
Saknat dom trots att det "bara" var en vecka sen vi sågs.
Tänk så tomt Öb skulle va utan er!

Sen har det varit det vanliga.. Skjutsa runt lite o handla. Sen fredagsmys hemma..
Jag har stått o inspekterat mig i spegeln o konstaterat att nu jä-lar ska jag ta tag i mej själv!!
Jag önskar mej ett träningskort på Friskis&Svettis i julklapp.
Kanske att tomten är snäll denna julen o ger mig det? Jag skulle verkligen behöva komma i form lite granna. kanske ett solkort oxå=) haha.
Mycket som har förändrats när jag ser mig i spegeln..
Men egentligen,, vad gör det? För dom gamla ögona tex vill jag inte ha tillbaka..
Mina ögon må va tröttare emellanåt numera,
men lyckan i dom har aldrig funnits där. O jag hoppas att den aldrig förvinner !!!

4 kommentarer:

Eva sa...

Jag tycker om er så mycket Sina, mitt liv skulle vara tomt utan dig & giz!! Pyss Pyss Love...

Anonym sa...

Låter som en mysig dag! Åh gumman jag skulle ge allt för att ha din kropp! Du blev ju smal direkt efter förlossningen. Så fin!

Älskar er!

Anonym sa...

Du e så så fin gumman!! Du behöver inte ändra på nåt!! Älskar!

Anonym sa...

Sa hon? Men gud jag tycker du har JÄTTE FIN kropp och du gick ner så himla snabbt!

Haha ja visst var den häftig? Finns så söta små kläder:)

Älskar er! pussar