tisdag 28 oktober 2008

Komma ihåg o andas oxå???

Shitpomfritt sicken dag igen!
Typ 1a gången jag sätter mej ner nu... *Huhhh*
Ööö, jag o Emmie har åkt runt på ärenden, posten,apoteket, ikea (mobilen dog o bensinlampan lös på 100) o sen förbi Evee med filmer som jag lovade, men hann inte ens stanna o prata i 2min för Emmie vart så toklissen i ögat.
Hela hemvägen var det jättegråt o det var tur att vi kom hem, för när ens hjärta gråter sådär vill man ju bara plocka upp henne o trösta..
Vi kom hem- mat o gos, sen var hon botad=)
Jag har tvättat massor, på med selen av med selen på med selen o såås har dagen varit.
Men vad gör man???
En alldeles övertrött Emmie har hängt vid min sida (vägrat sitta i babysittern) när jag lagat mat, vikt tvätt, slagit in doppresent, kokat kaffe mm.
För typ 15min somnade hon. dagens 1a tupplur, den behövde hon!
Hon har inte varit gråtig så, utan bara velat vara hos mej.
Hur som, mitt i allt, när jag kommer in i köket, då rinner det kokhett vatten på golvet.
Smartass själv hade satt på kaffe, UTAN filter eller kaffe o inte ens stängt igen luckan.
Bara torkatorkatorka! Medans jag hade bara lust o sätta mig på golvet o skita i allt.
Men nu e nästan allt klart innan pappsen ska hämtas kl 19. (han jobbar över igen)
Jag sitter här och försöker komma ihåg o andas, men hjärtat slår fortfarande i 180.
Herreguud jag måste lära mej o tagga ner lite !!!!
Väntar till Giz vaknar, sen ska vi hämta sista tvätten...
Visst e livet bra underbart vissa dagar med alla måsten? *ler*
Hoppas eran dag har varit något lugnare? Pussar <3

Inga kommentarer: