torsdag 30 oktober 2008

Feber, broschhan & besök hemifrån.


Inatt har Emmie varit tokvarm och är det än. Jäää-la sprutor.
Men det går bra. Bara massa massa närhet som gäller!! <3
Nu har jag bakat paj o väntar på besök hemifrån. Hoppas det går bra att köra i halkan.. Huh!
Lilla Lovisa hade väckt sin mamma vid 05.15
o undrat när dom skulle åka till Emmie? Sötnos!
Joo, o inte nog me Emmies feber inatt, så ringde min mobil kl.03 !
Finlandsnummer. Jag var så tröttvimsig o lite less vart jag, för Micke vaknade oxå, så jag hann inte svara. O ringde INTE upp. Inte en aning om vem det var,
men det ska vi ta reda på Grrrrr !!!!

Pratar med min Big Brother på Msn.
Skickade över bilder på oss..
Och hans kommentar om Emmie var ;
FRONDA RULES!

Hahahahahaa. Jaa, hon e min lilla hipphopper=)
Nu ska jag sätta fart här. Snart vaknar min tösa o jag ska pyssla om henne allldeles xtra idag.
Förresten så är min Troll 5månader idag =) GRATTIS stora sejjen! <3 Hon vägrar dricka vatten ur nappflaska, men ur mugg går det bra, hehe.
Nu får hon allt lugna sig lite. *ler*..
Innan hon vaknar har jag en del o fixa här, så tjing som Eva säger=) Hörrs ikväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat! Hon har verkligen en kanon kamera! Mysigt med besök idag:) Hoppas ni får mysigt!

Älskar och saknar er!

Eva sa...

GRATTIS GRATTIS sötaste Emmie, tänk att du e så stor nu...snart ett halvår!! PUSS från mig & dojdoj!!

Anonym sa...

Grattis sötsnutta=) saknar er!