måndag 13 oktober 2008

Jag, Giz, Ikea o alla andra =)






Vi tog oss till Ikea o strosade runt där. Tack till den som uppfann bärselen!!! Den e guld ju!
Även fast ryggen tar nådigt me stryk. *Phuuu*
Vet inte hur många tanter o farbröder som var fram o hälsade på Emmie=)
Sen hörde jag några som gick bakom oss ;
jaaa, det ser ju lite lustigt ut när en sån liten har en sån kalufs!!!
Dom menade säkerligen inget illa alls, jag bara hajjade till lixom..
En massa julsaker har de fått in på Ikea=) Äääälskar julen!!!!
Så köpte vi haklappar, gosse till beebis och en söt lekmatta till Emmie.
Hon verkar gilla den skarpt=) Försöker äta upp sej själv genom spegeln, hehe.
Sen vart det lite ärenden.. Körde Micke på en viktig grej. Sen gjorde han syntest så han ska kunna ta körkort. nu jäklar ska jag peppa han som f-n så han verkligen gör´t oxå!
Och när vi äntligen kom hem, möttes vi av PAKET från Finland!!! Wiiii det gillar vi=)
Söta söta Yasmine som hade skickat Kitty-kläder till Emmie. Taaack söta gumman pusspuss<3
Imon åker några av mina gummor på 112-kryssning! Ha så jäääättekul, gör inget jag inte skulle göra mohahaaaa o ta en två tre White Russian för mej OCH 5 piggelinshots! MUMMA!
Så kan ni önska lite Fronda, eller varför inte Ruslanas- wild dances och låtsas att jag är där me er, tokdansandes me en drink i handen=))) Ohoooo ...
Nu ska jag göra mej o min lilla älskling ready för att hämta stora älsklingen.
Sen åker vi o hämtar den nya bilstolen. o kanske Dojdoj´s doppresent om vi hinner.
Jalla hej så länge <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Söta bilder:-).

112-kryss låter jättekul, har aldrig åkt på en, har du?

Lela sa...

Jag vet!! Utan min bärsele hade jag blitt tokig! Den är så bra att han när man har en liten som vill sitta på en hela tiden, för då kan man dammsuga o diska o sånt i alla fall! kramis

Anonym sa...

o Nu ser giz liten ut igen i sin stora nya stol=)) O du! sthlm väntar på er! ;)
ja imorrn bär de av o ja LOVAR att vi tar några för dig oxå=)) Saknar dig hjärtat!!
Pusspuss Älskar!