onsdag 8 oktober 2008

Bara jag & min Giz <3

Nu försöker jag hinna skriva lite.
Munnen e full med nudlar. Hungrig !!!
Fast jag brukar ju aldrig bli hungrig innan Micke kommer hem..
Kanske den friska luften lr nåt dådå??
Idag har det bara varit jag o Giz igen. Känner nu att man behöver dom här fixar-dagarna ibland.
Lugn o ro? Naaa, fullt upp ändå. Herregud det känns som om jag fixar o donar o plockar o tvättar o tvättar men det e saker öööverallt??? Eller är det pedanten i mej som ser allt det där?
Sen kl 7 har jag hållt på. Fortfranade tvätt kvar där nere.
Ska ta Giz i selen snart o gå ner, innan det är dax o hämta pappsen.
Sen lagom till vi kommer hem, ska vi ha Emmies 2 söta kusiner här ett tag=)
Får ta lite kort sen! Elsa är bara 5v äldre än Giz. Och Wille är 2,5år. Helt underbara!
Jag hade tänkt o baka bullar oxå.. Hinner jag?
Va har vi gjort då`? Fixat hemma, sen var jag o Ems till stan en sväng.
Passade på o ha syrran i luren länge då. Annars har jag typ inte tid o prata me henne.
(Hon ligger hemma toksjuk stackarn)
Vi var till Panduro ; mer pääärlor. Så barnsligt kul ju!!!
H&M ; pyttebebiskläder! Och så posta ngr brev=)
Träffade på Mickes kompis tjej på stan, som inte sett Emmie än. "Ohh mini-Micke utbrast hon!
Jag måste fota o visa alla lill_micke=)" Haha.
Nu ska jag ta min Emmie som stånkar på golvet. Sätta henne i matstolen o försöka hinna göra en bulldeg? Och hämta all denna tvätt. jag vill ha en tvättmaskin!!!!
Men först kanske ett badrum där den får plats?? *s*
Puss hej jag uppdaterar..
Annica förresten ring o berätta sen va du hitta i Ullared. Pussar!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej söt!
D blev inget med lägenheten! Dom ringde när vi satt i bilen och sa att dom före hade tagit den:( Blev jätte besviken. Nu sitter jag och tröstar mig med massa is,haha:)

Saknar er! Love u puss