fredag 31 oktober 2008

Okifoki

Jamenvisst är det snö ute=)
Dock väldigt blött o blaskigt. Men vitt ändå=)
Inatt hade vi en halvdan natt, eller, ingen fara på taket så, men Emmie fick sån hemsk gråtaattack att det skar i hjärtat. Hon lugnade sig o grät HÖGT, lugna sig o grät tokhögt igen, så höll det på ett tag.. Och man riktigt hörde hur ont hon hade? Magkramper?? Jag vet inte.
Pluttan klamra sig fast i mitt ansikte o både hon o jag var dränkta av dreggel o tårar,
efter ett tag somnade hon i min famn, som en litenliten bebis..
Sen fick hon sova brevid mig o det gick bra o somna in efter en stund.
Huhhuu så synd om de små ibland.
Ofta önskar jag att jag kunde trolla...

Om typ en timme kommer Acca o Viggo på kaffe o vi ska frisera Annicas peruk till Halloween=)
Får se om Eva hinner titta förbi? Inte hunnit träffa mina stumpor på ngr dar igen.=(
Micke slutar redan två. han började tidigt idag.
Sen blir det handling o kanske nåt roligt till allhelgona?=)

Igår skickade Carro ett mms på ett par ursöta 'tofflor' som hon köpt åt Emmie.
Hon är ju helt otrolig den tjejen när det gäller handlandet åt Giz. tack hjärtat. love u!

Nu ska ja fixa sej lite hära. Uppdaterar senare. Puss hej.

Inga kommentarer: