fredag 3 oktober 2008

Bakom ratten...




Åkte o inhandla lite pytte kläder till kotten.
På affärn shoppade en dam o hennes man bebi-kläder till deras alldeles nykläckta barnbarn.
Dom tittade på Emmie och pratade på som bara den..
Jag blir så glad av sånna trevliga, snälla & vänliga människor..
I kön stod dom innan oss och då kom mannen och tittade på Emmie o konstaterade att jag borde ha en sele med mig då jag går runt sådär, för man ska tänka på ryggen=)
När jag skulle backa ut bilen sen, mötte jag dom igen och dom vinkade så glatt..
Precis som om vi skulle känt varann länge=) SÅ Gulliga !!!
Jag ville nästan fråga om de ville adoptera mig som barnbarn. *ler*
(Obs jag har inga mor/farföräldrar. Då får man säga så!)
Sen vart det till o handla inför helgen.
Hem, vika resten av tvätten. Emmie fick duscha me pappsen. hon är jätte facinerad av vatten,
men det är nog alla barn???
Lite gröt igen, men den smakade INTE gott idag...
Nu sover hon, i stora sängen..
Jag funderar på om jag skulle lägga mej där oxå o titta på Mama-Mia?

Jag o Eva prata förut om hur roligt det skulle va o åka på kryssning, I FRAMTIDEN,
när man klarar av o kan va borta från barna ett par dar.
Så kom jag på värsta briljanta ide´n för ett tag sen när jag låg o fundera för mej själv..
Skulle va askul om vi åkte härifrån.
Och så skulle mina flickor hemifrån åka oxå!!!=)
Oooiiioooo va galet kul vi skulle få!
Att kryssa är inte aktuellt nu, men sen.
Skulle va så himla kul o ha nåt skojsigt o se fram emot.


Trevlig Helg !!!!



4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jaaa ja e på=))

Anonym sa...

vafan mitt namn kom ju inte me>=/
men ja e på iaf=))

Anonym sa...

Men du ÄÄÄR ju en av mina flickor hemifrån vet du väl!!!!!

Anonym sa...

Skitbra ju!!!!
Där tog det inte lång stund innan sejjorna va på=)
That´s why I love U !!!! =)