fredag 31 oktober 2008

Lugnt & skönt

Mmm,, Emmie somnade rätt sent för o va henne.
Helt helt övertrött o speedad=) Intye lessen, bara väldigt rastlös o glad.
Hon somnade återigen i min famn o sover nu i sin säng.
Gav henne mat nyss o bytte på´na.
Micke gluttade på Narnia2 o ligger nu o snarkar i soffan. *ler*.
Jag har suttit här och framkallat/beställt kort.
Kort o ha i ett-års-boken och så tog jag nå förstoringar/kopior till morfar o farfar=)

Idag har jag haft talsvårigheter. Micke har tokskrattat åt mej o jag skrattar självklart själv oxå, men egentligen är det inge som helst kul !
Jag har lagt till o råkat slänga om bokstäver i ord o det har blivit knast flera ggr.
Så kan jag bli om jag är väldans trött lr stressad. Men jag är ingetdera ! Hmm.
Eller joo NU är jag trött. Och därför ska jag sussa! Så god natt allihooppa.
SÖTA DRÖMMAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw lillsnuttan=)