lördag 18 oktober 2008

Vart tog den söta lilla flickan vägen???



Mmm, jag vet inte VAD det är med mig, för jag är lyckligast i världen o inte så värst missnöjd me nåt som jag kan komma på på rak arm såhär, men jag har ändrats.. Jag vill vara den där snälla lugna, rara tjejen som jag var för några månader sen !! jag är inte dum, o jag är nog som jag var förr mot andra, men mot min söta Micke tänder jag till för små saker och jag skäms över att jag blivit så. Jag skriker inte jag gapar inte men jag hugger till snabbt o reagerar snabbt som ögat om han råkar säga nå fel.. Ibland tror jag att han retar mig lite med flit? O jag har sagt att gööör inte så snälla. Jag mår ju piss av att ha fått lite temperament. Nee, den som förde över detta på mig, snälla snälla ta tillbaka det. Jag är hellre dumsnäll som förr, än såhär. Jag vill inte behöva bry mej, utan jag vill bara vara tjejen som rycker på axlarna o går vidare... Jag vill bara vara jag,, inte som jag är nu...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Tjejen då! Inget fel att ha lite temperament heller:-). Lagom e bäst...

Eva sa...

Lite får de man älskar runt sig tåla, vem ska man annars "ta" ut allt på? Kärleken vinner över det griniga & du e ju fortfarande sina ju! Den alla gillar vännen!! Puss på er...

Anonym sa...

Gumman!
De blir nog lite så när man blir föräldrar:)
Du vet, man sover aldrig ordentligt...dygnsrytmen blir rubbad o så. De kommer att gå över!