söndag 12 oktober 2008

Kefft


Denna dagen har gått fort.. Fast ändå känns det som att klockan skulle va mer. Hur går det ihop?? Emmie är redan JÄTTE trött.. Omöjligt att tvångshålla en toktrött 4månaders bebis vaken.. Eva, jag köpte oxå havregröt till Ems idag o herreguuuud vad hon tyckte om det!=) Riktigt högg efter skeden! Haha. Ojojoj sicken lycka o få lite gröt o plommonpure´=) Hmm. Jag åkte en sväng till marieberg idag, själv!
Giz sov så skönt så jag passade på o åka o så fick pappa va hemma me henne=) Jag letade efter jeans eller jacka. Vad tror ni jag hade med mig hem? Inget till mig själv, men däremot en söt My Melody jeanskjol till Emmie. Mmm, men imon blir det stan här och Annica iaf ska hålla mej sällskap. Så hoppas jag hittar nåt ? Jag o Emmie var på en promenix oxå i det finfina vädret! Kändes bara så aaaahhhhhh=) FRISKT! O sol o alla vackra löv som flög runt me en lite väl stark vind ifs. Men det var najs! Jag mår jätte skumt idag. JÄTTE yrslig. Riktigt obehagligt.. Ni vet om man reser sig för hastigt? Sån känsla, men mest helatiden. Lite nojjigt att gå runt o bära på Emmie när jag känner så.. Bara o sitta här o försöka fixera blicken e småjobbigt.. Hoppas det går över snart.. Nu måste jag plocka lite här hemma. Det är det enda jag gör, typ, och ändå ligger det saker ööööverallt o jag blir toookig! hahaha=)
Jusstja, imorse när jag vaknade hade jag fått ett mms av monica, som är i Cypern den lilla...
Där ligger dom på stranden o solar.. Uuuuäääää jag vill oxå!!!!!! *s*. Hoppas ni har haft det alldeles underbart gumman. O välkommen hem till kalla Kumla imon=) <3
Puss hej ha en mysig söndag!

Inga kommentarer: