lördag 11 oktober 2008

Ärligt talat...

Hade en helt okej natt. Lite magknip o gråt, men absolut inget o klaga för.
Pappa Micke hade somnat på soffan till en film vilket betyder
att Emmie fick fint med plats i den stora sängen!
På morgonen upptäckte jag att hon rivit sig stort i ansiktet, trots att jag klipper naglarna minst 1 gång i veckan. (vilket inte är det lättaste!)
Det har varit en bra morgon trots att det är bajsväder.
Funderar på om vi skulle dra till stan snart, jag o Giz?
För Micke ska iväg o träffa några kompisar.


Nej är ett nej. Sen är sen. Och ja tack gärna, är gärna, helst nu=)
Måste man förklara varför?
Jag tänker inte sitta här o blogga om trista saker för att dra ner andra. För det är inte schysst.
Nu är det helg. En glad sådan! Och jag hoppas alla får det helt underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnosen då! Vilken skråma hon lyckats med:-(.

Hoppas ni haft en skön helg!

Imorgon har jag en heldag i Solna att se fram emot...