söndag 19 oktober 2008

Emmie står !


Kom in i sovrummet imorse o där stod hon i spjälsängen, min lilla sessa!!!!=)

Needå det gör hon inte.. Dåligt skämt! men hon står korta stunder o går med hjälp av att man håller händerna. Så himla roligt o se hur dom små blir starkare o starkare för var dag <3
Man blir så stolt för varje liten grej. Jag blir det iaf ! ;)))

Jag har tvättat o håller på o packar lite smått inför imon.
Fortf lite svårt o bedöma HUR mkt man ska ha med sig av allt? *s*
Jag o Emmie åker väl så tidigt som möjligt. Allt för mera tid hemma i tälje!
Plus att Emmie sover så gott i bilen helst på förmiddagarna=)

Joona, carro o söt-Colin får åka hem idag!!!! Så sköntför dom.
Colin får se sitt hem för första gången=)
(hoppas Pretty har städat! hahahaha)

Nee, nu ska jag sätta fart här. handla, woka, städa lite o göra allt klart för imorn!!!
Sthlm / Tälje o mina söta = See you soooon !!! Pusspuss Love love love <3

Inga kommentarer: