onsdag 22 oktober 2008

Hemma nu!




Nu e vi hemma! Nykomlingen blev helt klart godkänd till tusen ! SÅ FIN!
Mitt hjärta bara smälte<3
(Joona&Carro ni kan verkligen göra fina barn;))
Jag orkar inte skriva mer nu. det har varit 3 hektiska dagar o nätter, hehe, men som sagt, vi har haft det så bra. O herreguud vad jag saknat & älskar mina söta där hemma.
Dom är onormalt snälla, omtänksamma o alldeles underbara.
Var tvungen o sätta in ngr pics. Jag uppdaterar imon.
O mina kickor här hemma har jag osså saknat. Måste ses snart snart snart. Fredag? Latte? Göra stan? jaaaaaaaaaa=)))
Puss puss love love

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw gumman nu började jag gråta:) Du är så himla go!! Usch alla dom här känslorna som kommer av alla hormoner:( Blir ledsen för ingenting:( Du är så snäll! Jo han ska jobba kväll idag och ligger o sover nu. Han blev arg när jag väckte honom för att Tilda ville ha frukost. Vet att han bara är trött men blir så ledsen.
Tack för att du finns hjärtat du är verkligen guld!! Saknar er så mycket!

Massa kramar till världens bästa mamma och lilla Emmie<3