onsdag 1 oktober 2008

MEHMET


Varför får Mehmet ha namnsdag o inte Sina som låter precis lika lite svenskt?? Jag har aldrig namnsdag med mina konstiga namn...

Så var vi till stan en sväng...
In på lite affärer o så handla vi. Både jag o Eeeve köpte majsgröt o plommonpure´till våra små=) Spiennandee o se deras reaktion de första gångerna...

Nu e jag skittrött. Så jag funderar på o lägga mej på filten brevid Giz o glutta på askungen?

SENARE ;
Skulle göra fotavtryck på Gizmo´s lilla fot till 1-a året-boken..
Iskalla fötter o händer hade hon.. Jag pussade på henne som jag gör nästan helatiden, o kände då att huvudet var kokhett !!!
Det var d inte 10min innan...
Så började jag fundera att min annars så matglada sessa har inte ätit alls mkt idag o sovit ovanligt mkt..
I med tempnappen i munnen ; 38,3gr.
Lilla plutta har feber igen=(
Förste feber för vaccinationerna för 3v sen.
Sen har hon varit jätte slemmig/rosslig o hostig i 2v.
O nu feber igen ! Stackars liten... Massa massa massa pussar på min lilla Trullsa.
Älskar dig <3

Hörrs!!

Inga kommentarer: