torsdag 23 oktober 2008

<3<3<3

Sådärja, nu har jag en liten lucka mellan allt som ska göras här hemma...
Sen skulle jag vila lite idag oxå hade jag tänkt, så himla trött, så jag mår illa..
Men vila kan jag göra i graven.
Emmie somnade nyss efter att hon hade JÄTTE magknip.
Jag har tvättat o ska dammsuga mm.
Men allt tar sån tid, helst när jag springer till datan helatiden för att titta på kort mm. *s*
Jag saknar redan mina söta där hemma i 08.
Och önskar att jag kan åka en sväng nästa vecka redan.
Och att de skulle orka åka hit i helgen.. Killarna kan gå på bilmässan där Micke jobbar,
eller så kan vi bara ha det gott=)
Vi får se va som händer o fötter?
Micke skulle jobbat över idag, men nu vart det inte så.. Skönt o ha han hemma som vanligt=)
Jag fick brev från min bm idag. Cellprovet såg bra ut *wiii*.
Men innan de släpper mig ska de ta ett till i framtiden.

Imon ska jag träffa mina sötnosar här i Ö.b <3
Det var mysigt att komma hem till en Micke som saknat oss,
men även mina flickor här som lät så otroligt glada över att jag var hemma igen,
trots att jag bara varit bortrest i några dar. *ler*. Ni är för goa!
Ska bli kul o träffa er imon o prata massa gojja. Love love love.

Nu ska jag göra lite nytta här hemma o fortsätta dagdrömma.
Det är jag helt klart bäst på! Dagdrömma menar jag=) PUSS

Inga kommentarer: