torsdag 16 oktober 2008

KÄRLEK ÄR =

ATT UNDRA VAD DU GÖR PRECIS JUST NU.


Idag fick jag veta att Finska familjen kan visst inte komma till Sweden på torsdag?
Såås, jag & Emmie åker mot El Stockholmo troligen på måndag?
Om söta Carro o wunderbara lillfinnen blivit utskrivna från sjukhuset?

Imon är det åter igen fredag och jag gillar verkligen fredagar=)
Kickorna o prinsen ska komma på kaffe.
Micke börjar tidigare imon, alltså slutar han tidigare Wiii.

Idag har vi gjort nada. Tvättat, IGEN! Softat. var på en långpromenad me Giz.
Hon är så vaken om dagarna, men ute i friska luften dröjer det inte lång stund innan hon somnar..
Min lilla sessa sitter inte än och så små brukar ju inte ifs kunna sitta heller,
men hon reser sig när jag håller i hennes händer & tar några stapplande vacklande steg mot mig hårt hårt hållandes i mina händer.
Så himla gulligt ju!!! JAG tycker iaf att hon e jätteduttig.
Men det tycker ju alla mammor om sina barn, såklart. *ler*.

Nya bilstolen funkar oki. Men jag tycker inte den ser skön ut.
Den ser alldeles för stor ut för min kortis? Men den ska la va så???

Det var allers för idag. Inget vettigt o förtälja denna gången heller. Jalla hej!

* Vi tänker för mycket & känner för lite. *

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ang bilstol... har du redan gett upp babyskyddet helt eller? Hon e ju en mini fortfarande..:-)

Anonym sa...

aa vi bytte igår, för de sa på baby proffsen att man kunde använda nr2 nu..Men hon e ju så kort lilla Gizmo. Bara 62,5cm över marken lilla sötnosen.. *S'