fredag 3 oktober 2008

Helg helg ljuva helg

Jaa joo 'helg' är det väl alla dagar för mig,
men nu är det helg på riktigt, för Mickeli är ledig 2dagar=)
Lr, han skulle hjälpa en kompis me hans bil imorgon, men det tar väl bara ngr timmar?
Natten var som den brukar, lite si o så, men inget o hänga läpp för.
Jag & Giz började tvätta kl.8.
Hon dingla så snällt i bärselen o kikade på allt jag gjorde.
Efter ett tag (närmare 7maskiner senare) trodde jag att min rygg skulle gå av,
nästan 8kg e ingen lek o gå runt o bära på otränad som jag är!
Men det gick jättebra ändå=) Bra träning osså??
Nu hänger det sista på tork och massor har jag hunnit vika.
Ringde till min söta syster o pratade länge. Mysigt o höra hennes röst <3
Hon väntar så på att vi ska komma dit. Och det ska vi oxå!
Men det får bli om cirkus 2v när Joonas & Carros bebbe har kommit..
Jaa, eller när dom fått landa med bebisen o orkar ta emot besökare såklart!
Shiit 2v e ju ingen tid!!! Herreguud håren reser sig o ögona tåras när jag tänker på det.
Jag är så sjukt nyfiken på vad det är för en där inne? Hur ser h*n ut? Ohh så spännande!
Med tanke på det ska jag o Emmie åka iväg snart, innan vi hämtar Micke,
o kolla om vi hittar nå sött till nykomlingen. Klart vi gör!
Det finns ju så mkt fint så man blir helt snurrig=)))

Igår innan jag somnade tänkte jag mkt på min Ellen..
Lessen att jag inte kan finnas där för dig på måndag. Men tur du har Carro där som stöd!
Det här kommer o gå finfint gumman. Det e ju dig vi pratar om söt! Du finns alltid i mina tankar!

Micke lovade mig en camera! Kommer inte ihåg om han sa att vi skulle kolla idag lr imon?
Blir skitbra det för jag vill gärna kunna filma Emmies framsteg. Händer mkt nu !!!

Inge morgonsamtal från Eva. Va har du för dig som e viktigare än mej?? *Skämt skämt*
Vet att mannen e hemma nu o att ni skulle beställa vagnen mm. Blev det rosarutigt?
Påminn mej om o berätta en sak sen ! Måste prata lite allvar med dig.. Neeee=)
Micke ska som sagt fixa me en bil imon, kanske att vi hann me en latte o skvallra lite.
Kanske kanske... Annars,, avtryck på måndag har jag o Annica bestämt. Du e la mee??

Nu ska jag göra mej & Giz klara här. på me varsin munkjacka o in i röda faran.. Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa ja hoppas att de hjälper nåt efter måndag=) Eftersom du inte kna va me så får ja väl uppdatera dig efteråt=)
Jaa köp en kamera så att ni kan skicka lite längre filmer när Giz gör nåt nytt=) eller iaf så ni kan visa när vi ses!!