söndag 26 oktober 2008

Ännu en dag..

Aahapp, då var ännu en dag nästan över...
Vi var på stan ngr timmar me söta lilla Annica o min undebara svärson;)
Jag hittade 4par byxor till Emmie o en enhörning (heter det så?) mm.
Sås, nu har vi handlat upp emmies köpa-denna-månad-pengar. *ler*. Lr nåt=)
Har blitt en hel del på sistone, men bara välbehövliga saker faktiskt=)
(faktiskt säger jag i vanliga fall när jag drar en vit lögn.)
Så var det en latte på Waynes. Tack gumman!!!! tackade jag ens förut?? jag brukar aldrig glömma!
Var jätte mys o sitta o snacka goja,, om roliga saker o mindre roliga saker.
Man behöver få ur sig lite ibland.

Sen vart det hem o käka. Emmie har typ inte vilat nåt idag. Helvild är hon.
Vi badade tillsammans, men hon fick syn på nåt väldigt roligt o intressant i badet som hon gjorde ALLT för att få tag på med sina små starka nypor o skulle dra i så hårt hon kunde,
så jaaa, nu sitter jag på mina långa uttöjda tuttar!Allt tack vare min lilla dotter=) hahahahahah.

Micke håller på o rakar sig för fullt i badrummet. (HUVUDET!!!!)
Och nu är det grötdax för Giz, sen nattinatt för hennes del.
Och jag känner att jag med kommer slockna rätt tidigt idag..
Hoppas ni alla har haft en lugn o skön söndag. OCH kommit ihåg att ställa om the clock´s.

Inga kommentarer: