onsdag 29 oktober 2008

Många glada nyheter=)

Först o främst, Loijsan & Joni, jag är såååå lycklig för eran skull att P funkade.
Nu hoppas vi att resten går vägen oxå.. Älskar er så väldigt väldigt mycket <3

För det andra, fick jag ett samtal från finntlant, i luren hör jag min storebrors röst,
vi har inte pratat på ett bra tag,
men han har semestrat lite.. Och i Finland ska han ju absolut INTE vara??
Jag började stamma; haalååå?? -Jaa det e jag ! Hörde jag rätt??? JAG HÖRDE RÄTT!
Hur som, poängen var iaf, att jag blev tokglad över o höra hans röst OCH att snart ses vi.
Han ska hem till Sverige snart och sen får han träffa sin systerdotter för allra första gången=)
Han har skickat söta kort till henne mm och berättat hur han längtar efter o få träffa henne, och vips så får dom träffas mkt tidigare än vad vi räknat med. MKT tidigare=) My Big B <3

På Bvc gick det oki idag. Emmie har gått upp ett halvt kilo o vuxit 2cm=)
Sprutorna fick hon av en student och hon var dutig o min sessa var sååå duktig med.
Just nu är hon inte så värst tagen, bara massa mammig.
Men min kicka kräks nåt så kopiöst o jag frågade om råd, men det var ingen fara sa bm?
Men,, när barn är i hennes ålder ska dom äta typ 140-160ml,
Emmie äter 100-120 var 3dje lr 4de tim o kräks. Det tycker jag är lite knast?
Jag är absolut inte orolig för hennes vikt för min lilla bulle går upp alldeles ypperligt,
men varför kräkar hon så mkt? Aja, om de säger att det e normalt så litar jag på det!
Ang vaccinet ;
Hoppas hon inte får feber som sist, för isf får vi besök hemifrån tomorrow.
Lilla söta laila o hennes sessor ska komma hit över dagen=)

Nu ska jag ta fram nåt till middag, sen ska vi hämta pappsen. Puss hej för mej <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du fått en liten kräkis? =) Jag vet preciiis hur det är! Elida drog ur sig kanske 10-15 ggr som dan när det var som värst! Det går över jag lovar! //Angelica