torsdag 30 oktober 2008

Söta sessor & Snö


Lilla söta Laila & hennes undebart söta o rara sessor var här hos oss idag.
Var tokmysigt o umgås o prata o småkickorna lattjade me minsta kickan.
Tack snälla för allt fint vi fick men framförallt TACK för att ni ville ta er hit!
Jag menar, 4timmars bilresa är inte bara bara.
Men du kommer med jämna mellanrum iaf sötgumman.
Och alltid kånkandes på massa saker till Giz. Du är så go´hjärtat!

Hoppas vi ses snart igen! <3<3<3

Japp, Annica messade mej för en stund sen om att snön har kommit!!!
Woooot??? jag sprang till fönstret ; nee bara blött ute. O det var jag inte sen o smsá haha.
Efter några minuter får jag ett mms MED SNÖ!!!!
Sötgumman hade sprungit ut för att fota bildbevis, i bara badtofflorna haha.
Du e lite knäpp, men det e därför jag gillar dig så mkt=)
Hur som, jag blev lite avis, för snö vill jag oxå ha!! Jag blir som en unge vid 1a snön.
Så fint ju!! Det som bara spritter i kroppen=)
Nu var jag åter igen till fönstret, aaaa-a det ÄR snö på bilarna! Men inget i backen.
Men under natten kanske det fryser till lite och imon när jag vaknar är det vitt ute???
Wiiiooooooooooooo =))) Me like looooong time=)

Inga kommentarer: