lördag 18 oktober 2008

Älskade älskade & 08-samtal i natten<3


Kl är 23.30 ;Fick ett sms av min Ellen nyss = kan jag ringa, jag måste berätta nåt! Wooot tänkte jag? Men självklart får du ringa.. Ellen ringer och berättar = jag saaaaaknar dig o älskar dig!!! Ohh mitt hjärta smälte. Min älskade gumma!! Det samma! I mängder!!!! Så fick Joni luren ett tag, han var glad i hatten och väntar glatt på besök från mej o Giz. På måndag åker vi. och det ska bli sååå mysigt o träffa alla mina söta <3>

Dagen har varit bra med mkt frisk luft & god mat..
Trots mitt bergochdabanehumör mot M.
Nu jäklar får det va slut på sånt (OM han inte verkligen förtjänar det? haha)
jag ska bli en älskavärd flickvän!
Jag ska ge min Micke lika mkt pussar som jag ger Emmie, dag som natt.
Och jag ska behandla honom med samma kärlek o ömhet.. Jag ska göra mitt bästa.

Inga kommentarer: