onsdag 29 oktober 2008

Frost & 5mån vaccin


Inatt har det varit en sisådär natt.
Emmie har bökat o sen till slut 'pratat' högljutt.
Micke var väl kärlekskrank o skulle ligga så nära som det bara gick,
vilket resulterade att jag hade sisådär 15cm plats mellan honom & spjälsängen.
(den har fått stå så ett tag nu)
Jag va väl uppe 2-3 ggr och blaskade av mej o bytte linne för det var SÅ varmt..
Men,, jag kände mej älskad iaf =)
Tittade ut nyss. Herrejee det är frost ute!!! Jag HATAR kyla!
Kl 11 ska vi vara på Bvc för Emmies vaccin, så det är bara att gå ut o skrapa rutorna i tid.
Verkligen HATAR det!!!
Vinter är vackert om det är massa snö och jag älskar julstämningen me allt vad det innebär,
men just det här med att behöva klä på sig massor och skrapa bilrutor o halka ute,
naaa det kunde jag va utan!
Nu ska jag sätta fart här.. Ska bli mkt intressant me vägning o mätning, som vanligt.
Men dom där sprutorna ser jag INTE fram emot. Gör ont i hjärtat=(
Loijsan ; Viiioooviiioooo hör av dej sen! Pussen <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det går bra idag med sprutorna hjärtat! Saknar er! Pusss

love u

Anonym sa...

Oh, lilla gumman...inge vidare me dom där sprutorna:(
Du får pussa lite extra på henne ikväll...PRECIS SOM OM DU INTE GÖR DE VARJE DAG:)
Älskar Er. <3