torsdag 2 oktober 2008

Va lite det krävs för att göra mej gla´

Idag har vi bara varit hemma eftersom Emmie hade feber igår/inatt/imorse.
(nu verkar hon inte så varm)
Såås, hon har fått vila i hemmamiljö o jag har tvättat 2 maskiner, småplockat här hemma o städat.
Sen så ringde min söta "brorsa" Joni. Bara utan anledning !
Och jag vart ju så glad o tycker att det är såå gulligt när de ringer ibland,
bara för att prata. För då vet jag att dom tänker på oss då o då iaf. *ler*
Han o Joona var o jobbade på nå reningsverk och Joni skrattade åt sin bror som jobbade med en jätte mask framför hela ansiktet hela dagarna!!
Vaddå? Varför då? tyckte jag... (Jag e lite efter ibland jaa!)
* Jooo, vi är på ett reninbgsverk o det luktar SKIT!*
I see I see. Haha... Pretty-face vill inte smutsa ner sitt vackra ansikte o lukta på bajs hahahahahah.
Neemen, inte skulle jag heller vilja sniffa e-coli hela dagarna fy f-n!

Ikväll har de kvällsöppet i marieberg köpcetrum. Massa erbjudanden mm.
Skulle åkt dit me flickorna om Emmie mått bättre.
Men jaa, man får inte alltid som man vill. O snart är det jul !!! Får julhandla ihop istället! =)
Ännu bättre, eller hyyr?

Nu ska jag sätta fart här. Puss hej hörs sen <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grejen e ju den att vi VET att du inte e nån "telefonpratarflicka";) så vi ringer inte så ofta....MEN tro inte att ni inte e i våra tankar för de=))

Förresten....filmade du när giz smaka gröt? =))

Anonym sa...

Aa nej d va inte så jag menade,,
hade han smsát hade jag blivit lika glad=) Bara grejen o veta att mina pojkar inte glömt bort mej även fast jag e här långt borta du vet... Blödiga jag...=)
Japps, jag filmade=)
I´ll send 2 u mi love <3