fredag 10 oktober 2008

Ändrade planer...

Till mina söta mot Sthlm´s hållet, så måste vi skjuta på våran ankomst i några dar!
Fick veta nyss att min systra o hennes familj kommer den 23dje,
så lika bra att vi slår 2 flugor på 1 smäll och kommer då.
Plus att då har söta Joona & carro fått landa några dagar efter bebis ankomst oxå.
Låter det inte bra gumman??
Längtar längtar längtar så efter er! Och inte mist efter lilla kotten som jag ska få träffa sen för allra första gången=) Härligt härligt!!! <3<3<3

Förresten så gör min svank skitont efter o ha burit Giz i selen i flera timmar. HUH!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hjärtat=)
Åh kommer dom då? Det datumet är bebben beräknad till egentligen=) Det låter jättebra och ni får jätte gärna bo här om ni vill! Saknar er så mycket!

Låter som ni har haft en toppendag! Mys:)

Älskar er
pusss

Anonym sa...

Du e ju FÖR gullig gumman!=)
men jag står fast vid= Ni behöver lugn o ro hjärtat!!! Ses snart!
We love u 2 <3