onsdag 8 oktober 2008

Bullar&Babysitting





Aaa, det blev både bullar o babysitting till Emmies kusiner en stund på em/kvällen.
Bara mys! jag tycker verkligen om att träffa sötnosarna! Helt underbart söta är dom..
Men visst vart det lite svettigt=)
Elsa är bara 5v. äldre än Emmie o William är 2,5år.
Micke satt där mitt bland leksakerna o allt stoj, klia sig i huvet o sa sen ; Duu, skulle du kunna tänka dej 3 barn?? Njah sa jag, tror inte det? Fast, asså jämför man med detta, så skulle vi få twins sen.
Mkt jobb med 2 bebisar o en busig 2åring.. Men klart det oxå skulle va mysigt!
Efter ett tag gick Micke in i köket för att laga lasagne åt oss. Älskar hans lasagne!
Där satt jag, med 3 barn! men det gick topp!!
Tror Emmie kände på sig att 'oj nu måste jag dela på MIN mamma ett tag me fler'?
För hon satt tyst tyst i min famn o kurade ihop sig. *ler*. Lilla sötnosen.
Nu sover hon, det luktar bullar o matos i hela hemmet (hatar matos-lukt!)
och jag är heeelt schluut.
Hoppas natten blir bra, så jag o Giz orkar träffa solstrålarna imon=)
Pussar o kramar love love love <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har likadana tapeter som ni har, de med vita medaljonger:-), inhandlade på K-rutan:-).

Läste att du haft fullt upp med en massa bebisar...Hihi... Vet inte om jag berättat, men har en väninna som väntar trillingar!!!!!! Hon har två kids sen innan, så hux flux blir hon 5barns mor kan du tänka!!!?

Kram, kraaam

Anonym sa...

haha micke sitter o kliar sig i huvudet där ser ja;) mycke jobb? ;)