söndag 19 oktober 2008

Colin; tant Sina kommer snart <3

Denna dagen har gått jättefort!
Emmie sov max 30min mitt på dan, annars har hon sovit nada.
Då passade jag på att handla blöjor o NAN till lilla trippen. Och solade faktiskt!
Det har jag inte gjort på evigheter. Var så skönt så.
Men, nu sover Giz iaf. Hon somnade i min famn. Vägrade somna i sin säng, eller i babysittern.
Utan bara mamis gungande famn dög.. Det var länge sen jag fick gå runt o vagga henne till sömns. (förutom vissa nätter då magen gör så ont såklart)
Hur som, jag hoppas att natten blir bra, så vi kan åka tidigt imon bitti.
Nu ska jag packa. Och imon får jag snosa bebis och kramas med mina söta.
Saknar redan min Micke lite granna, *ler*, men som jag brukar säga till honom;
det är nyttigt att sakna & längta ibland!
Men det är ett helskotta då vart jag än åker,
så måste jag 'lämna' några som jag älskar.. Ja ni vet...
Jalla hej för mej. Hörs om några dar!

Inga kommentarer: