måndag 6 oktober 2008

Ödsla energi? Naaa!


Ojoj vad jag skulle vilja skriva mycket o säga så mkt,, men orka!
Orka slösa energi på o förklara sig när jag inte ens behöver... Huhhuuu!

Hur som, har vi haft en bra dag igen.
Tidigt på fm drog vi till da citi. Mötte Annica&prinsen redan vid 10 vid korsningen.
Mötte Eva o Daisy-Boo. För vi hade bestämt att vi skulle handla på Panduro,
fina tavlor o färg till o göra fotavtryck på fredag. På barnen såklart!
(Min stortå skulle inte ens få plats på canvastavlan, haha.)
Eva, tack snälla hjärtat för stenhjärtat!
Så sött av dig! Den e bland ljusen i sovrummet nu <3>Sen vart det latte på Waynes Coffe´. Godaste latten har dom, LÄTT!
Efter en stunds bajsprat knallar det en farbror mot oss.
Inriktar sig på Eva o talar om att han kommer från NA. (Nerikes Allehanda, Örebros tidning)
Han förklarar att han skriver i spalten om friluftsliv lr nå?
Denna veckan handlade det om klädsel o mammor, typ.
Sen frågar han Eva så snällt o försiktigt om han kunde ställa henne nå frågor???
Hela Evas ansiktsuttryck säger ; Ohh shiiit! Sötgumman=) Men hon säger JA snällt.
Han börjar ställa frågor, men avbryter sen o frågar om inte vi alla kunde va me ????
Ojoj,, då började jag svettas. *s*
Men vi klarade det fint, hjälptes åt o han var ju lätt o prata med.
Oooo så var det dax för foto!!!! NEEEEEEJ INTE FOTON!
Jag kände hur jag började svettas. Jag HATAR milt sagt att bli fotograferad.
(Om jag inte är smått berusad o kan fjanta mej framför cameran)
Okejj, bli fotad med dessa 2 söta tjejer som alltid dessutom blir så fina på kort..
Titta ner titta ner Sina... Huhh vad jobbigt...
Så jaa, om ngr dar kan 230.000 läsare se lodiga mej i tidningen.. Inte så kul!
Men, flickorna o våra små kommer ju glänsa,
så förhoppningsvis tänker inte nån på min generade o trötta nuna!
Annica följde med hem på kaffe. Så fick jag äääntligen fota massa me min nya fina cam=)

Sen var det dax o hämta hem lilla pappa. Laga mat.
Bada, smakportioner, flaskan o nanna för lilla Giz.
Hon gör verkligen mina dagar till nåt alldeles alldeles xtra den lilla tösen.
Och allt annat gråter jag inte heller för precis..
Jag har världens underbaraste Micke..
Jag har mina vänner här och där hemma.. Jag har ett hem som jag trivs i och jag har en röd fara som rullar fint under röven om jag vill ta mej nånstans? Vad kan jag mer begära???
Skulle va då att dom "där hemma", skulle va här hemma. Jaa, ni vet..

Loijsan, jag tänker på dej massor! Glad att det gick bra hos farbror Dr idag..
Jag håller mina tummar o tår o ännu mer,,
men jag vill inte ens tänka tanken på hur d går till där hemma hos dej nu. hahahahaha. Ush!
Nee skämt skämt...

Ska filosofera lite nu... För det är jag duktig på.. Får se om jag kommer fram till nå vettigt?
Lovar att jag talar om det isåfall. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

ooo! Du måste spara tidningen sen så vi får se bilden=) gud va roligt! Men ja förstår dig..usch så pinsamt=)) haha men kul grej ju!

Haha ne nu ska ja göra nytta;) har sååå mycke o göra ;) haha
puss