söndag 26 oktober 2008

En sån där dag igen...


Idag är det igen en sån där dag, då jag känner att gråten sitter i halsen o ögona tåras när jag tittar på min Emmie.. Tänk att hon är min lilla flicka..
Hon är helvild idag o försöker konstant äta upp mitt ansikte.
O faktiskt sträckte fram hennes små knubbiga armar när jag kom=) Slump? Jag vet inte?
Men hon gjorde det flera ggr=) Kanske att hon försökte få tag i mej bara lr nå=)
Hur som, sött var det. Älskar älskar älskar dej lilla Giz <3

Snart ska vi på stan. Acca & Viggo ska göra oss sällskap <3
Eveee o Dojjan skulle me, men lilla söta Lucce ligger hemma i feber.
Han sa sååå sött i luren imorse ; ja har fiebej.. (ahh det där lät som en riktig bebis, men ni vet hur sött 2åringar pratar? Lät väldans gulligt iaf=) Krya på dej Lucce-bus, pussar från oss!

Igår kväll bakade jag Snickers. (jag som INTE skulle äta sötsaker! Suck.
Men nu har vi det hemma iaf o jag hoppas att jag kan fresta flickorna me coffe o kaloribomb?

Nästa vecka ska Emmie få sina 5mån-sprutor, lite tidigare dock.
Hoppas hon inte blir sjuk som sist=(
För på torsdag får jag besök hemifrån o på lördag skulle jag behöva åka hem till tälje över dagen,
då Pia har sin 20tio-års kalaaas=)
O så vill jag ju hinna träffa mina hjärtan där hemma osså!!!! <3<3<3
Herreguud, jag vet ju hur snabbt bebisar växer o jag vill verkligen inte missa massor från Colins utveckling/uppväxt (lr va man säger) bara för att jag bor här, en bit ifrån.
O så växer o gror mina stora pojkar där med, alla 5, *s*, det vill jag inte heller missa..
Måste visa mej där då o då och ge lite love. Inte minst till mina söta sejjor.
Menmenmenmenmen kan jag inte åka,
blir det softmys hemma för mej & Giz, för Micke ska umgås med sina polare o öla sej lite.

Hepp. nu ska jag göra mej klar för stan, hörs senare. Puss heeej <3

Inga kommentarer: