lördag 24 januari 2009

Utmanad av Sofia =)

1. Fullständigt namn?- Leea Sina Leelia Ritzén
2. Ålder? - tjugotio
Vart bor du? - på väster i örebro
4. Bor tillsammans med? - Min Micke & min lilla Emmie
5. Färg på ditt hus? - ööö typ beige
6. Hus eller lägenhet? - Liegenhet
7. När är du född? - 18 februari
8. Klass? - Vaddå klass?
9. Vilket år tog du studenten? -99 va det va.
10. Något jobb? - Mammaledig nu men annars e jag undersköterka/msk
11. När gick du upp i morse? - klockan va la strax innan 7
12. När ska du sova? - efter det här
13. Duschat idag? - Badat
14. Kramat någon idag? - Emmie emmie emmie o micke=)
15. Pussat någon idag? - Emmie hundrafemtielva ggr och så micke såklart oxå
16. Vad har du ätit idag? - Jag har slarvat lite idag. 2 varma mackor med tuna mums
17. Dagens klädsel? - Baggyjeans o munktröja
18. Dagens smink? - bara lite klet i fejjan o rouge
19. Dagens sötnos? - Min sessa
20. Dagens roligaste? - Vill inte gå in på detaljer men Micke gav mej en rolig syn idag, jag höllt på o garva läppen av mej=)

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? - Några st
23. Vem kramade du senast? - Micke
Hur många har varit otrogen mot dig? - Öööööööö
27. Har du pojk-/flickvän? -Jao
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Joona
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Annica=)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?- tänker på många
42. Personen du kysste?- Mike the man
43. Gången du spydde? - När jag var gravid kräktes jag dagligen i 36v huhuuuu
44. Gången du grät?- jag vet inte, jag grinar i smyg då o då
45. Pizzan du åt?- ett par veckor sen? En sån där grandioza. inte hela såklart!
46. Gången du va i Göteborg? - typ 3-år sen
47. Gången du var i Stockholm? - 3v sen
48. Gången du drack alkohol?- I slutet på oktober


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - VITT
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma åh mysa.
54. Tvspel eller datorspel? - Inget av d
55. Spindel eller orm? - nee fyy orm dådå???
56. Natt eller dag? - jag gillar nätter, fast då sover ju emmie så jag säger dag=)
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?-Lunar
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - BB såklart
60. Blont eller svart hår? -Platinablont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Ljusblåå
62. Choklad eller lakris? - Ohhh Choklaaad.
63. Göteborg eller Stockholm?- Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola.
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda är härligt. men jag älskar väldigt mkt.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Oj! Jäkla massa
71. Personer du hatar? - Jag gillar inte ordet hata
72. Gånger du varit full? - många gånger.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? -va e det för fråga?
74. Glassar du ätit på en dag? - inte en aning?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Hultsfred (varit några ggr)
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte alls så många? kanske nån gång när jag var 'liten'.
77. Gånger du varit hög? - va?
78. Personer, djur du saknar just nu? - Hmm, Joona, carro, colle, Loijsan o joni, mest dådå.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - One time
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - nee ingen lust o kyssas just nu
81. Ska du träffa imorgon? -ska nog ha en familjedag bara
82. Sjöng du senast för? - Emmie o micke
83. Hade du senast en msn-konversation med? -Annica den söta
84. Spelade du tvspel med senast? --
85. Vill du ta med på resa nu? - min familj!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, det säger jag inte. nemen, ingen antar jag.
87. Förtjänar att dö? -nee gud ingen såklart!
88. Är söt? - Det e många jag tycker e söta men emmie e söt
89. Vill du sova jämsides med i natt? -mellan micke o emmie vill jag sussa

VAD:
90. Gör dig glad? - EMMIE. Micke o andra söta. o bra musik gör mej gäälet glad
91. Gör dig ledsen? -Barn som far illa...
92. Vill du helst göra nu? - Trolla bort Emmies kliande öra som gör henne lissen
93. Önskar du att du slapp göra? - Betala räkningar haha
94. Vill du ha nu? -min säng
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - jag vill tatta mej men ähh jag önskar mej inge spec
96. Längtar du till? - Sommar o sol
97. Tycker du om dina betyg? - Medelmåtta
98. Ångrar du i ditt liv? - inte så värst mkt
99. Är det bästa som hänt dig? -att få barn med just micke
100. Hur mycket är klockan? -23.53

Ooo jag utmanar ; Loijsan, carro, annica, evve & nina

Inga kommentarer: