fredag 23 januari 2009

Dagens 2a utmaning. Av Blondie denna gången!

Om dig.

1. Hur mycket är klockan just nu? 22.00
2. Namn? Sina
3. Vart bor du? Örebro
4. Hur många barn vill du ha? Jag vill gärna ha en till iaf=)
5. Vill du gifta dig? Kan hända =)
6. Har du ätit sushi? Mmm-hm jag o Milla testade en gång när vi trodde att vi var sugna på det=)
7. Favoritglass? sandwich
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 3

9. Humör? Klagar inte alls!

Fyra grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Oj, hehe, kan hända?
2. Har du en hund? Nee fifan jag e livrädd för hundar
3. Sover du helst själv eller med någon? Sover helst inte själv!
4. Tror du på spöken? Spöken o spöken, andar o andevärlden absolut.

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Nope, det här e jag.
2. Skulle du vilja väga mer? Haha öö nee
3. Skulle du vilja ha sex nu? Mnee jag e tillfreds nu mohahaaaa
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Neee

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Me händerna ja=)
2. Kan du slicka dig på näsan? Jamenvisst kan jag det
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Behöver inte ens anstränga mej
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Klart
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Lätt
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Aadå
7. Kan dina vänner lita på dig? Aa
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Done that men har inge smycke där nu, mammamagedaller kvar. not so sexy!
9. Kan du suga? dammsuga? Varje dag

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Vilken affär?

HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? faktiskt inte
2
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Mmm=)
3. Har du syskon? Jag e yngst av 9 syskon

4. Har du någonsin haft sex med någon? Har väl hänt
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vad jag vet?
6. Har du varit full den här månaden? neheeee
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nee rätt kul ju
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Aa, lite av ett tvångsbeteende det där
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Pussat? Ja, typ vänner.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ne jag gillar lammkött
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nooo
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Öhh nee
13.Har du haft sex med mer än tre personer? va ?
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Inte en enda

ooo så utmanar jag alla i min blogglista som inte blivit utmanade än!

Inga kommentarer: