fredag 23 januari 2009

Sånt som betyder så väldigt

Idag blev jag & Emmie väckta TIDIGT, sisådär 4, men det är en annan historia.
Lite småtrötta, men vi fick en bra dag iaf.
Åkte till familjen Sörman för god fika o för att färga o klippa Evves hår.
Det första som hände när vi satte våra små på golvet,,
lutade sig Emmie mot finaste Daisy o pussade henne på kinden försiktigt försiktigt 2ggr.
Aaaaww jag blev så varm o glad inombords=) Så sött!
Sen satt dom o lekte så fint, dock tycker Emmie att det Dojdoj leker med ska hon oxå leka med.
Redan nu får jag försöka köra med ett nej. Hon förstår ju inte riktigt nu, så det är ingen fara,
men senare i livet så.. Ja ni förstår.
När det var dax att fixa med evas hår satt sessorna vid matbordet o mannen i huset serverade flickorna majskrokar.
Daisy bet av bitar så fint och Emmie hade bitar o smulor av krokarna i munnen, ansiktet, lite i håret o tom på axeln. *s*
En sak som jag tänkte på,, jag studerade Eva lite i smyg (vilket jag gör då o då. *ler*).
Kärleken som hon har för sina barn går inte att undkomma,
men även sättet hon ser på emmie gör mig så himla glad, för man ser verkligen i hennes ögon hur mycket hon tycker om min tösa. Sånt värmer!
Plus att hon ALLTID kommer ihåg att berömma.
Det gäller även mot mig, hon kommer ofta ihåg att SÄGA hur mkt hon tycker om oss mm.
Det du gumman, det värdesätter jag så himla mycket o det betyder väldans massa för mig!
Och du vet att jag känner allt det samma gentemot er med. Eller hur? <3

På väg hem tvärdäckade Emmie i bilen och väl hemma var maten klar. Gött gott.
Pratade med bästa Joona en bra stund oxå.. Känns alltid nära o bra o få höra mina sötas röster.
Nu har jag o Emmie badat,
(dock låg hon mest på mej o lutade huvudet mot mig, hon mår inte helt 100%).
Kvällsgröten är uppäten. dax för lite mys innan kvällsvälling o nattning nu.
Sen är det ju Let´s Dance & LA Inc ikväll. Det gillar jag!
Såå jag säger hejhej för mig och tack för ännu en bra dag som jag fick tillbringa med dom jag älskar!

1 kommentar:

Eva sa...

åååååå DU ÄR min vän....tycker så mycket om er verkligen, inget jag bara säger! För en tid sen fick min mamma lymfom & då blev jag RÄDD! Rädd att förlora något som betyder enormt mycket för mig. Jag tänkte på allt man sagt & inte sagt sen lovade jag mig själv att jag ALLTID ska berätta för dom jag gillar hur mycket dom betyder för mig! Så here goes: Ni betyder väldigt mycket för mig! Glad att ni finns i våra liv...KRAM & Tack igen för idag hjärtat...