torsdag 29 januari 2009

TipTop på 8mån kollen



Idag var vi dådå på Emsans 8mån kontroll. Träffade Dr Bo.
Allt gick på löpande band kändes det som..
Klädde av Emmie o som vanligt blev hon sååååå ledsen!
Hon gillar verkligen INTE att ligga på skötbordet på Bvc helt naken,
men vem skulle göra det??
Alla tester fina, 70cm (såg dock att huvudet var 1-2cm ifrån 'gaveln' men sa inget) o 9,7kg=)
Inge fel på örat som jag trodde, utan det var en liten vaxpropp där som kliar o irriterar.
Och det är inget man kan få ut med tops.. Låta det vara eller vad???
Ööö aa det var det. Min sötnos utvecklas precis som hon ska och är helt perfekt <3

Hur mår jag då? Mjoo det e la bra. Väntar på att syster min ska ringa o berätta hur allt går där hemma med våran käre far! Han hade brutit några revben vet jag och det vet jag att han fixar, han har SISU! Men det är hans huvud jag oroar mig för...
Känns lite som virr varr i min skalle med idag. But I´m okej...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är helt perfekt lilla Emmie!! Så underbar och fin! Skönt att det inte va någon öroninflammation! Och gumman hoppas du vet att jag finns här! ALLTID!

Love u

Anonym sa...

men du! du pillar väl inte me tops? dom packar ju bara ihop skiten..de finns väl sån där sug för öronen oxå väl?
hur som va de väl skönt att de inte va värre än så=)
Pusspuss

Anonym sa...

Loijsan ; nope no tops!
Bara i öppningen lite försiktigt ibland, annars e det äckligt i öra ju... Sug? Vet inte?? Till näsan finns det iaf!

Carro ; Tack sötnos jag vet. Du är så go! Love u 2