torsdag 22 januari 2009

Rock´n Roll

Då var ännu en dag över..
jag blev precis klar med tvätten. Ryggen bränner smått men glad e jag för det=)
Fick just ett sms från Jessica, det blidde en flicka, precis som jag trodde. *ler*
Wiiiiiiiiiii snosa beeebis=)
Emmie har fått hemska gråtattacker idag. Spottar ut maten, vilket inte hör till vanligheterna kan jag lova.. Krokodiltårarna har bara sprutat på lilla snuttan o hon har hållt på o 'ätit upp mej'.
jag tror nog att munne gör ont på sessan?
Inga tänder synliga, men det är svullet om tandköttet.
Litelite alvedon o välling, sen somnade hon så sött huvudet inborrat under min haka <3
Förresten så drar hon fram sej fint nu. 'ler*.
Det går inte snabbt, men det går framåt !!!
Och idag reste hon sig NÄSTAN mot pappa, men fegade ur. hehe.
Hmm hmm nee nu ni jag måste hoppa in i duschen, innan jag blir för trött.
Ha det gott. O ännu en gång massa grattiskramar till Jessica & Mattias.
Längtar tills vi får komma o skåda lilla sessan <3>

Inga kommentarer: