onsdag 7 januari 2009

Till death do us part wasn´t enough

Såg filmen idag, som rubriken.. Skitbra! skiiitläskig!
Tills döden skiljer oss åt, eller inte? Sevärd. Men se inte den själv!
Micke mår litelite bättre idag.
Jag o Emmie e fortfarande knasiga i magen. Så vi har bara hållt oss hemma med ett undantag då jag o hon knatade iväg till Coop Nära i Rosta för o handla snor/skitpapper såklart! *s*
Nu vill vi bli helt friska så vi får snosa på lilla Disa i helgen!!!!
Och träffa höggravida Jessica! (Bf 23dje wiii) Och våra andra söta här!
Men lika bra o va på den säkra sidan. jag menar, jag vill inte ha på mitt savete om en liten bebis eller en stor bebis eller en gravidis blir toksjuk nu.
Dom behöver sina krafter till massa annat!!!
Så nu ska vi bli friska så vi kan få leka med våra sötnosar här!
God natt , söta drömmar !!!

Inga kommentarer: