lördag 31 januari 2009

Konstig dag

Eftersom natten blev helt knas,
Emmie vaknade vid 3, somnade vid 5. Vaknade 6.30 o somnade igen 8.30,
blev sömnen väldigt hattig för oss.
När Emsan vaknade igen vid 9 gick Micke upp med henne o jag fick sova lite granna.
Skönt med lite sömn, men uhh så konstig dagen vart då...
Tiden har bara gått och man känner sig helknas i huvvet...
Snart är det kväller igen och jag hoppas på en bättre natt.
Emmie behöver få sova ut så hon blir frisk nån gång,
för just nu är hon inte frisk för 5öre lilla snuttan.
Inatt satt vi o lekte på vardagsrumsgolvet för hon var verkligen helt upp i varv..
Jag sjöng 'klappa händerna när du är riktigt glad',
vilket resulterade i att så fort jag sjunger den låten nu börjar hon klappa händerna=)
Looolit=) Och 'dansa min docka' vaggar hon till. *ler*
Roligt med alla små framsteg.
Hepp, dax för kvällsgröt här nu... hej hej så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahhaha ja vilken min=) HAHA!!

Hoppas verkligen att ni får mer sömn inatt och att finsate Emmie är bättre imorn!

Älskar er så mycket! pussspuss

Anonym sa...

haha en riktig dansande liten docka har du ju;)
Fiina flickorna <3