lördag 31 januari 2009

Piggare & frächare jag??


Nenu har jag bestämt mej,
när emsan blir kry igen, blir det andra bullar här!
Jag ska ta tag i mej själv !
Vi ska fortsätta med våra dagliga promenader MEN jag ska även bli mer hälsosam,
tänka på vad jag stoppar i mig, sola nån gång då o då, försöka mej på sit ups och grejjer,
eller tänk om jag kanske kunde köpa mig ett träningskort på F&S.
Jag har ju alltid verkligen älskat och träna !
Nog att det kunde gå till överdrift förut,
men nu är det verkligen ingen risk för det, för så mkt tid har jag inte nå mer...
Så funderar jag på om jag skulle klippa mej 'kort' igen?
Inte killkort, men typ uppklippt i nacken.
Låta lockarna komma fram. Huhh!! *ler*
Och en ny garderob skulle inte skada..
Jag ställde mej på vågen i onsdags på bvc/mvc. Den visade 55kg.
(Alltså är jag 3kg ifrån min startvikt)
Jag stör mej inte så värst på vikten mm,
men jag vill må bra med mig själv tack.
Bli piggare och SE PIGGARE & FRÄCHARE UT!!!

Inga kommentarer: