lördag 31 januari 2009

Loijsans ferre i mars !



Hahahahahahaaa Borat e grym och allas våran Micke är ju sååå grym på o härma honom,
så det är inte mer än rätt att han ska vara Borat på Loijsans 25års kalas/maskerad. Eller?
Han kommer nog lyckas att roa ett antal glada=)
High Fiiive !

Nu återstår frågan ; Vad ska jag vara???
Förslag tas gärna emot !

Annars kan jag gå dit o spöka, precis som jag är !
Jag har förstått att Joni hyrt ett ställe i Sthlm,
Valvet tror jag det hette?
Så jag menar ; våldnaden på valvet ! Det kan va jag det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahha jaa Borat måste han vara:D Gud så kul!! Och gumman ang inlägget nedan så tycker jag inte att man kan se fräschare ut än vad du gör! Du är alltid så fin när man träffar dig!

Jonna va ute och lekte med sin nya kompis Dennis och bilarna,haha!

Nee men stackare:( Usch va jobbigt! När man är så trött att man känner sig bakis då är man verkligen TRÖTT! Har känt så ett par gånger och det är INTE kul=( Om jag bara kunde hjälpa dig på nåt vis=(
Det värsta är att man känner sig SÅ TRÖTT på morgonen och tänker: Ikväll går jag och lägger mig tidigt. Men när kvällen kommer så är man helt pigg och vill ha lite tid för sig själv och så går timmarna.

Du får alltid klaga hos mig hjärtat! Tycker du är så tapper!

Krya på er! Pusspusss love u

Lela sa...

Du kanske kan vara en tvättmaskin? :)

Anonym sa...

LELA ;
hahahahaha uhh nee inte på min fritid=)

Anonym sa...

oooh! hahaha jaaa blir de maskerad så MÅSTE han va Borat!! Vill han inte verkligen ha baddräkten så kan han ju ha den där fina grå kostymen;) haha Klockrent!!

Frågan e verkligen va man själv skulle va! Carro ensvisas me o få va en prinsessa;) hahaha

Vi hittar på nåt;)

Saknar dig love! Puss

Anonym sa...

Loijsan ;
hahahahah jaa det får bli den gråa kostymen hehe.
Jag menar, kan bli liiiite kallt i den lilla gröna haha!
Jomen carro passar som en sessa..
Du kan va snövit?