onsdag 28 januari 2009

Händelserik dag !!!


Jaahopp, klockan är efter 22, mina sötnosar Loijsan,Carro o Colle åkte hem nyss... Helt helt underbart o ha dom här !!! Dagen började med att jag o Emsan satt vid fönstret för att vinka in våra stjärnor=) Emmie bet tag om mitt finger o woooooooooooooooot? det var nå vasst där!!! Jag tittar efter o jamenvisst ; 1a tandabissingen har tittat ut ! Hehe... Min lilla plutta har fått sin 1a tand=) Ohhh=) Det blev mat direkt när tjejerna klev in. Micke hade lagat hans goda lasagne och resten av dagen servade han oss så snällt, allt för att jag skulle kunna utnyttja all tid med mina söta. Så omtänksamt=) Han diskade, servade med kaffe, värmde pizza senare mm mm. tacktacktack. Colle hade vuxit en hel del, men han är ju fortfarande en plutt. Luktade beebis! Världens finaste lillfinne. *älskar så mycket* Allt var mys o tiptop, men det goda har en tendens o vända fort alltför ofta numera.. Joona ringde o berättade att min pappa ramlat ute, slagit i näsroten o huvudet i nå sandlådekant och att ambulansen hämtat honom, då han blödde mycket o pratade osammanhängande=( Nu är dom på akuten och ska göra CT på honom. (röntga huvudet) Han är vaken o talar klarare, men får ryckningar emellanåt... Jag väntar på att min syster eller pappas fru ska ringa så jag får veta läget??? Minuterna känns långa nu! Evt åker vi dit imorn dådå såklart...Min Älskade pappa... Förutom trista avslutningen på kvällen, hade vi en toppen dag och tiden bara rusade iväg, som alltid! Nästa gång får nog flickorna sova över så hinner vi med mera=) Hoppas att eran bilresa hem gick fint nu och hoppas att vi ses snart igen. Älskar er så himla massa o hjärtat gör alltid så ont när vi skiljs åt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh ja de va såå mysigt o få va hos er! Micke stackars måste ha känt sig som en butler;)
Tyvärr känns de som att tiden bara flyger förbi när man ses!
Måste verkligen komma snart igen! Så mysigt o va hos er, o som ja sa igår så tål ja inte telge längre o åker mer än gärna iväg!
Saknar er så väldigt idag bara, de e de som e jobbigt=(
Älsar er!
pusspuss