måndag 5 januari 2009

Kasst


Här hemma mår vi hyfsat kasst. Eller, jag än så länge mår hyfsat bra, men är ganska så trött o det går runt i magen konstant. Försöker hålla hemmet fint med en varm, ledsen o mammig emmie hängandes på armen. Hon vägrar sitta o leka själv.. Och det e ju klart, hon mår ju inge bra lilla snuttan. Micke är jätte sjuk med hög feber. Jätte synd om honom. Jag har nog inte suttit 5min i sträck idag. Men ska sova tidigt ikväll tänkte jag. Gjorde vi igår oxå, alla 3. Skönt skönt! Tankarna finns hos storebror o pappa min helatiden... Som jag så ofta säger ; tänk om jag kunde trolla !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att ni mår bättre idag söt!
Hur mår din pappa nu? Och Jani? Tänker också på dom:( Och på Catrines barn:(

Saknar er! Pusss

Anonym sa...

Haha jaa jag älskar den bilden! Igår gjorde Joona samma sak fast colle kikade ini badrummet istället:D Fan va jag garvade!

Hur mår ni?
pussss

Anonym sa...

usch söta...vi e me dåliga...Joni mår bättre idag för han har varit ute hela dagen..Men ja tror ja håller på o sjukna om =( Envist!!
Saknar er söta!