söndag 18 januari 2009

Blöta pussar

Då var det söndag. En ny vecka vankas. Nu e vi friska så då kan vi hitta på mera saker o det lovar jag att jag ska.. Jag är en hemmamänniska men INTE flera dagar i sträck..
Klättrar på väggarna här!
Imon hoppas jag att vi kan träffa våra sötnosar här i Ö.bro..
På tisdag blir det en dag me familjen. Ska nog ut till marieberg?
Sen hoppas jag hinna träffa Jessica nån dag? (innan hon ska till o föda tänkte jag)
Och Jenny, Fredda o barnen ska vi bjuda hit nån kväll på käk o så=)

Igår lyckades min big siss o storebror skrämma skiten ur mej,
men när de kom till akuten visade det sig att det var bältros han hade, i benen/fötterna,
så nu e han hemma med stark antibiotika o kurerar sig.
Tack gode gud att det inte va nå mer allvarligt!
Uhh vad harig jag har blivit.. Minsta lilla så tror jag att jag ska förlora nån..
Jag kommer väl själv få hjärtattack eller nåt av all oro hehe???

Pratade för en stund sen läääänge med min syster i Finland, hon som fostrat mej kan man säga.
Hon ligger oxå hemma sjuk, i lunginflammation (klen familj jag har!),
hur som, det var JÄTTE mysigt att höra hennes röst o härliga skratt som smittar av sig och att få prata med henne i lugn o ro.. Hon e så go!

Nu ska jag klä på mej o Emmie o dra ut på promenad. Kanske testa oss på o gunga lite oxå?=)
Förresten så överöste Emmie mig med pussar när jag slog upp mina ögon imorse *ler*,
underbaraste tjejen.. Och när Micke vaknade fick han sig en stor blöt på kinden han med =)
Hur kan dagen få en dålig start då?? =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bältros får man av virus och på virus biter inte antibiotika... Säker på att det e bältros, jag menar, det kan ju vara rosfeber oxå;-)?

Anonym sa...

bästa starten på morgonen antar ja;) Hoppas de gick bra o gunga...men kom ihåg att emsan vill kanske prova oxå!! ;) haha
pusspuss love you

Anonym sa...

jamen då måste det ju va rosfeber som jag sa först?? För antibiotika fick han mot det! Ähh jag ringer karl igen haha. Puss