torsdag 29 januari 2009

Lilla troll

Vi har varit vakna till o från hela natten och gick upp strax efter 5 imorse.
Min lilla Troll är jätteförkyld!
Hon är så snorig så hon knappt får luft och det bara rinner o rinner om lilla näsan & ögona och munnen kliar.
Det bästa för henne nu är att få hänga upprätt på mig och hon 'pussas' konstant och kletar allt på mig.. Jag kommer säkerligen bli sjuk jag med, men vad gör det,
man försöker ju göra det bästa för sitt barn hur som.
Nu somnade hon en stund efter duschning (kakka mitt i allt), välling o alvedon.
När klockan blir lite mer är det apoteket och Neceril som gäller. Kanske har de sånna där snorsug?
Jag fattar bara inte att hon vart sjuk så plötsligt? Sa bara pang.
Men det är alla vinterbasilusker som verkar gå runt runt runt.. Hmm..
Ska lägga mej breve henne ett tag nu.
Jag är trött, men vill ligga där mest för att höra hennes andetag o hålla koll på henne..
Stackars liten.. Åter igen, tänk om man kunde trolla !

1 kommentar:

Anonym sa...

Massa krya på sig kramar och pussar till lilla prinsessan <3
Hoppas det går över fort!