torsdag 29 januari 2009

Stolt




Fick bara en sån där känsla,, hur stolt jag är över min tösa...
Bara stolt över att jag får vara just hennes mamma och för att hon är den hon är.
Min lilla solstråle, full av liv men ändå kan hon verkligen vara en riktig 'studerare'...
När vi var på Bvc idag blev hon ju sååå ledsen när hon fick ligga naken på skötbordet.
Jag har då aldrig hört henne skrika på det viset.
Helt hysterisk o hon greppade om mina kläder o skakade hela hon. Lilla snuttan.
Hur som, så rann snoret på henne lika mkt som tårarna sprutade..
Torkade hennes ansikte o tänkte att hon snorat för hon grät så?
Men, nu ligger snuttan o sover, jättehet hela hon o sååå snorig så hon knappt får luft.
Aahopp, så jag vet inte,, har hon åkt på nå bajs igen tro??
Hoppas hoppas hon mår bättre imon bitti !!!
Jag hinner inte sitta här mer än några minuter, sen får jag springa in till na igen.
Så jag ska nog lägga mej typ nu där inne hos henne..

Aajust! Pappa ligger kvar på sjukhuset, men CT´n visade inget! Skönt skönt skönt!
Nu kan jag andas igen! Men jag vill iaf dit o få krama honom lite granna o så. Så är det!

Inga kommentarer: