måndag 12 januari 2009

Min vän <3





vad har hon för hårfärg just nu? Mörkt
brukar hon färga håret? japp
vilka färger har hon haft? Olika nyanser av mörkt så länge vi känt varann. O slingor ett tag dära. Fint!
vad har hon för parfym? olika.
vad brukar hon använda för smink? Öö alltså vaddå? Olika! Sminkar sej inte så mkt till vardags, så vacker ändå.Och till festeli kan hon sminka finfint! Hjälpt mej massa ggr med=)

vad är erat första minne? 1a riktigt roliga va la vattenkrig ala oss=)
vart bor hon? I tokstan
är du avundsjuk på henne? Nee det ska man ju inte va på nån man håller kär.
hur träffades ni? på sjukhuset! (jobbet)
vad går hon i för sporter? hahaha inget! Jomen Friskis numera tror ja?
vad brukar hon göra på helgerna? Om hon inte jobbar såsåså ligger hon hemma o saknar mej. ELLER??? Eller ähh hon umgås me sin Joni o vänner o många av dom jag oxå skulle vilja kunna umgås med om jag inte bodde såhär långt borta.
vad brukar hon göra efter jobbet? Ut me hunden, umgås, städa efter 'bubbs' *S* o sånt typ alla gör antar jag.
har ni kramats? många ggr
har ni pussats? jomenvisst
brukar ni säga att ni älskar varandra? aa dete klart. <3
har hon fräknar? några få när hon får sol=)!
Jättesött!
har ni kollat på film någon gång? yaa! Bröderna Grim o moffa va en höjdare=)
har ni bråkat någon gång? njaee inte bråkat. Munhuggits på pickalurven nån gång va?!
har ni sovit i samma säng? Aaa hahahah både här o där=)))
har ni skrattat tills ni gråtit? LÄTT!!!!.
har du sett henne gråta? visst har jag det, men inte många ggr. Brullan e stentuff=)
vad ska ni göra i sommar? Träffas så mkt som möjligt hoppas jag.
hur länge har ni varit kompisar? Flera år!
har hon svikit dig någon gång? Skulle hon aldrig göra ..
har ni pratat i telefon någon gång? menjaa.
kommer ni vara kompisar om 10 år? Det vet jag.
älskar du henne? Av hela mitt hjärta.
och sist, vad heter din vän? Loijsan såklart=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin vänskap:-)

Anonym sa...

Älskar dig så! =)