söndag 25 januari 2009

Sunday

Emmie sover sin em.nap nu, Micke lagar mat.
Jag önskade Lasagne o det ska jag få. Gott!
Jag har tvättat sen 11 igen o tvätten e precis klar o sängarna renbäddade.
Idag hade vi Emmies kusiner på besök medans deras pappa var o kollade på ett hus..
Sötsöta knoddar men huhuuu det var fullt ös här!!
Finaste annica kom på en kaffe, vi hann inte riktigt sitta o njuta av kaffen för allt liv, plus att koppen välte en gång, nära o välta flera andra ggr mm=)
Men jaa, vi fick umgås iaf, alla med varsin kotte i famnen. *ler*
Jag fick en rolig grej på film, dock var den så mörk så jag lägger inte ut den,,
men när Annica gick runt här o övningsgick me lilla Elsa som är 9mån,
ville Wille oxå övningsgå (han vill göra o ha allt som lillsyrran), det lustiga är bara att lille-Wille blir 3år nästa månad o som 3åringar gör så går han ju hur perfekt som helst, haha.
Aja, det var bara för Micke o grappa tag i lillkillens händer o vandra runt här i lägenheten me honom oxå. Hahahahaha. Det såg så kul ut!
Emmie var bara tyst o studerade det hela, sen somnade hon i famnen min.
Hon har varit väldigt mammakär idag eller vad man ska säga.. Mer än vanligt.
Hur som, sen körde jag hem lilla söta Annica...
Det är helt otroligt vad go den tjejen är!
Det går inte en dag utan meddelanden eller ett samtal, bara för o höra hur vi har det?
Och det är sällan hon lägger sig utan att på nåt vis meddela god natt.
Ibland är det riktigt läskigt när hon kan ställa dom mest underliga frågorna
och hon träffar ju mitt i prick ! Hur som, tack för att du är du hjärtat!
Älskar dej o din son väldigt mkt!

Lissen att det inte va lugn o ro här hos oss idag, det där mysiga harmoniska kan lätt försvinna me massa stoj o stök. *ler*
men nästa gång ska jag fixa riktig myspys=)

Nu sitter Emmie o klänger vid mina fötter o försöker göra pruttljud mot mina ben, haha.
Hon lärde sig det häromdagen o tycker att det är jätte skoj=)
Nu e det dax för söndagsmys här. Puss hej <3

3 kommentarer:

Eva sa...

Va???? Fikar ni utan MIG???? vavavava?
;0)
Närå, kul att ni hade trevligt idag, jag har torkat en massa snor från min & daisys näsor! haha Låter roligt va?
KRAM

Lela sa...

om jag blir rik ska jag köpa dig en tvättmaskin o en tumlare!

puss o kram

Anonym sa...

Lela! Oh tack tack tack !=)