tisdag 27 januari 2009

Ahmenåhh=)






Hallilallilåå !!!

Idag har vi haft en bra dag igen, dock har jag inte hunnit med så mycket som jag ville o skulle ha hunnit med,
men jag går upp tidigt imon o fixar o trixar.
Först bakade jag snickers sen åkte
vi åkte till marieberg för att handla mat och gå på Ikea o kika OCH hamstra värmeljus som verkligen går åt här hos oss!
Sen skulle jag hem o städa så det är xtra fint imon när mina flickor kommer. Jalla jalla jalla hem!
Fick ett sms från lilla Annica där hon berättade att hon hade nåt till mej, så hon o prinsen kom förbi på en kaffe o kaka och vet ni vad sötnosen hade köpt åt mej, i tidig födelsedagspresent sa hon?
För det 1a, en sjal som jag hade spanat in en vecka tidigare på stan !!! En rosa/svart rutig sån där stor, mjuk, härlig o så fin !!! Och det kom hon ihåg ! Underbart =)
Sen hade hon köpt svarta strumpbyxliknande leggings åt mej!
JÄTTEfina, även sånt jag spanat på! men gumman håll tummarna att jag inte ser ut som en kassler i dom hahahahhahaha.
Och en svart fin top/tröja! Allvarligt talat, hur go o snäll är inte hon?
Jag vart så glad men såså generad o kände bara ojmen oohhhh att hon gör så?
Tack älskade sötnos, du är ju såå OHHH OHH OHHH=)

Sen lagade Micke såå god mat ; Fläskkarré grillad i ugn med vitlök, lök o tomat.
Potatis och svampsås... Mumma för pöngen! Gottgott!
Efter det var klockan redan efter sex o Emmie somnade på soffan..
Sen har telen ringt o ringt och jaa, dammsugningen kan jag ju glömma nu.
Men det tar vi imon!

Nu ska jag duscha o invänta morgondagen då jag får umgås med mina söta brullor en hel dag.
O träffa lille Colin som säkerligen vuxit massor.

Joo förresten, Emmie kom på en ny stil idag på hur man kan ta sej fram ;
Sitta på rumpan, med ena benet snett bak ooo så dra sig fram sittandes.
Ni vet sådär som hundarna gör när deras rövvor kliar? Aaahahahahahhah=)

Puss hej !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så söt=) Längtar också massor till imorn=) Ska bli så mysig:)

Sov gott sötaste! Love u

Anonym sa...

Nej men gud va gullig du är gumman! JÄTTE GÄRNA=) Det är väldigt ojämt just nu ;) Tack hjärtat va snäll du är!

Lela sa...

haha! rumpglidarn! När är din föllsida?