fredag 30 januari 2009

Snoriga Sture


Denna dagen har det verkligen varit fullt upp.
Emmie e min snoriga Sture idag,
pluttan e verkligen jätteförkyld och febrig och säkerligen fler tänder på G för hon dregglar så jag vet inte vad!
För det mesta har hon velat hänga på oss,
men inte velat sova utan varit ledsen o helvild om vartannat.
Jag har iaf lyckats tvätta idag, igen.
Lela, när ska du bli rik o köpa den där tvättmaskinen åt mej?
Hehe=)
Och så handlade vi bara, men kände att jag inte ens borde tagit ut Emmie den korta stunden.
(obs. hon hade ingen feber då!)
Men vart mkt mera lessen på en gång tyckte jag...
Nu blir det till o kurera henne...
Pluttan blev ju hela 8månader idag,
istället för att smaka på nå nytt gott dagen till ära,
fick hon Neceril & Alvedon. Stackars barn.
Imon missar jag Annicas ferre och jag e så himla ledsen för det gumman, men jag VET att du förstår!
Jag ska va hemma o ta hand om min xtra mammiga lilla tjej<3
Nu är det let´s Dance som gäller..
Och kanske lite choklad=)
Joo sist men inte minst hörde jag ifrån min 'stora söta lillebror' Mikke idag och jag blev ju så glad!
Hoppas att vi ses snart! Jag håller på dej min lilla Mikke och jag vet att du e stark!
Jusste jag måste ju berätta om min söta pappa,
när de kommit in till sjukhuset och han blev inlagd, helt blåslagen o fortf litelite virrig,
hade han viskat till min syster ; nehe du, här stannar inte jag! jag ska rymma sen!
Hmm lilla söta pappa då...
Och idag när jag ringde till honom på sjukhuset, berättade han att han precis larmat för grannkillen på 89år, som låg på samma sal alltså, hade ramlat ur sängen.
Så skrattade han till ; jaa-a, där låg han på golvet med en schampoflaska i handen Sina,
varför hade han det i handen där på golvet för???
Hehhe, söta pappa, var han på väg till toaletten tro??
-jaha, ja du tänker så,, ja du har nog rätt? haha
Puss hej hörs senare !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha det verkar ligga i släkten att inte gilla sjukhus=) Joona berättade senast idag att han hade rymt från sjukhuset när hans knä hade blivit överkört=)

Grattis lilla fina Emmie på 8 månaders dagen=) tiden rinner iväg! Och pussa pussa massor från oss! hoppas verkligen att hon blir bättre snart!!=( Så jobbigt när det finaste man har inte mår bra=(

Älskar er så mycket! Massa pussar