torsdag 15 januari 2009

Cha cha


Jag har nog tyvärr inget nytt att förtälja idag?
Vi har hållt oss på hemmafronten förutom min & Emmies dagliga långpromenix,
då vi passade på att posta ett litet paket till lillfinnen Colle <3
Hoppas den hinner fram till imorn??
Emmie druttade på lilla näsan idag, eller pannan rättare sagt=(
Jag hörde ett duns o där ligger hon me romppan opp, armen under, näsan o pannan i backen o kommer inte loss.. Lilla snuttan.. Efter lite lite gråt var det glömt, en liten bula o skråma på pannan vart det=(
Och idag kände jag hur svullen hon är i munnen,, så på höger sida där nere är det en bissing på G! Den första=) Det förklarar nog varför hon mått knast o varit xtra gråtig på sistone?
Jusstja, idag fick jag en liten videosnutt på lilleman-Challe, som är endast typ 4 timmar äldre än Emmie=) Vet ni vad lillponken gör??? Dansar STÅENDES mot bordskanten !!! haha.
Och han kan ta några steg utan stöd oxå!!! helt otroligt!!! 7 och en halv månad lixom.
Hehe.. Så sött!!!
Vad mer?? Micke lagade mat åt Emsan idag. Trots att munnen gör ont försökte hon mumsa i sig.
Jusstja, o igår när jag pratade i tele med Daisy, japps jag pratade med en 8månaders bebis hehe, så sa jag iaf HEJHEJ o då vinkade sötnosen tebax mot telefonen=) *pussapussapussa*

Imon e det fredag and I löööv fridays!
Efter lunch ska vi snosa bebis=) Wiiiii !!! O Jenny skulle baka brownies guuu så gott!
Sen blir det mys på kvällen här hemma. kanske nå god mat till Let´s dance?
Det får man ju inte missa=)
Jag blev mäkta impad av Morgan Alling.
Han ser ju ut, hmm, lite som en mes om man får säga så? Med sån där vindfrilla o grejjer.
Men när han glider ut på dansegolvet med sin danspartner o ska dansa latinamerikanskt med mycket höfter o känsla och karln ÄGER!!! Fiiiiifan va duktig han va!!!
jag bara satt o gapa o jag blev så jäkla glad av o se dom dansa! Helt otroligt=)
Så jag håller på Morgan! Ha!

Jajaja,, sås är det o så förblir det! Nu har jag inge mer o säga. Moro!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aaahaha ja skrattar så ja gråter....vindfrilla;) haha kommer du ihåg? ;)

Anonym sa...

LOIJSAN!
jaa det var det jag tänkte på hahahah. Fast den här karln e kal under vindfrillan lixom haha!=)

Anonym sa...

Heej gumms!ja precis det är hon:)
vi mår bara bra,tack:) hur mår ni?
Njaa hittade mer läder till Colle så det blev att jag amvände presentkortet till det istället:) Han växer ju så fort! Vad har ni för er?ÅÅHH är det enliten tand på G?

Saknar er! puss