torsdag 22 januari 2009

Hard work

Imorse fick jag sova nån timme xtra, till nästan 9. Det var skönt o välbehövligt.
För igår kväll mådde jag riktigt bajs.
Huvvet gjorde så jävulusiskt ont, jag frös o hela kroppen ömmade.
Idag känns det litelite bättre, men Emmie däremot verkar helseg o trött.
Jag håller på o tvättar. Tvättat sen 11 och ska tvätta hela kvällen lång.
Vi har varit o storhandlat vilket var verkligen välbehövligt.
Allt är rensat i skafferiet/kylen o frysen o påfyllt me nya frächa råvaror=)
Skulle förbi ikea o ladda med flera hundra nya värmeljus, men orkade inte!
Kanske kan ta det imon?
I nån lucka skulle jag frisera Evve oxå, men stackars söt e hemma o mår bajs.
Krya på sig love!!!
Just nu har jag inget nytt att komma med..
Bara massa tankar o oro, men sånt vill jag inte bekymra andra med..
Back to work. Hörrs. Nano nano !

2 kommentarer:

Anonym sa...

massa oro?

Anonym sa...

Loijsan ; jaa asså, oroar mej så för taikons du vet... *phuuuuhuuu*
ORKA!!!!